אימון למצב הרוח

אימון למצבי הרוח

שמי ערן, אובחנתי בשנת 1994 כחולה במאניה דיפרסיה, אז המונח הפרעה במצב הרוח רק החל את דרכו בארצות הברית.
השבר העצום שחוויתי עם האבחון בלתי ניתן לתיאור.
אני? איש העסקים המוצלח חולה? הטלטלה שעברתי ביחד עם משפחתי היקרה איימה להרוס את כל מה שבניתי. מכיוון שהייתי חייב להבין הכל על המצב התחלתי במהלך השנים ללמוד, לקרוא ולהתמחות בכל מה שנעשה בתחום בארץ ובעולם.

בשנת 2001 החלטתי שאני רוצה להכיר עוד אנשים כמוני ולתדהמתי לא מצאתי אף ארגון או התארגנות הקשורים לקבוצות תמיכה או טיפול ושיקום בראייה הוליסטית. הבנתי שזה חייב להיות היעד הבא שלי ולכן הקמתי קבוצת תמיכה אצלי בבית שהלכה והתפתחה לרשת של קבוצות תמיכה ברחבי הארץ. התמחיתי בניהול קבוצות ומגוון שיטות אימון והתפתחות לפי שיטות שונות. בחנתי את האופציות הרבות שמציעה הרפואה המשלימה הן ברמה התיאורטית והן על בשרי.

בשנת 2003 הקמתי ביחד עם מספר אנשי מקצוע את מאניקר, שעל פי החזון שלה, יוקם מתחם הוליסטי טיפולי שמתייחס לכל האספקטים הדרושים על מנת להגיע לאיזון מלא. נוכחתי על עצמי ומפגישות עם מאות שכמוני שגם תזונה, פעילות ספורטיבית, תעסוקה מדודה, בקרה על שעות השינה וכמובן תמיכה משפחתית ואהבה, הינם כלים חשובים לא פחות לצד טיפול תרופתי מדויק. בשנים האחרונות, פיתחתי במרכז מאניקר, כלי טיפולי חדשני – "אימון למצבי הרוח". לפי שיטה זו אני או אחד מהמאמנים שהכשרנו, נפגש עם "המאומנים" ומשפחותיהם, על בסיס קבוע ומלמד אותם מה באמת צריך לעשות כדי לקבל, להכיל ולצאת מהמצב שאליו הם נקלעו. במקרים רבים מעבר לידע שצברתי באימון וניהול קבוצות תמיכה וכל שיטות הטיפול שלמדתי, עצם העובדה שאני בא ממקום שחווה את החוויות הקשות ביותר מסייע להעביר מסר שבאמת אפשר לחיות חיים מאוזנים וחסרי פשרות.

מאז שסיימתי את שיקומי והתגאתי בהבראה מוחלטת מההפרעה הכרונית – מאניה דיפרסיה ולאחר שקיבלתי הכשרות שונות בשיטות טיפול מגוונות: NLP, אימון אישי, אימון עסקי, תזונה טבעית, רייקי, עיסוי הוליסטי, אימון כושר ונגיעות של פסיכותרפיה ופסיכיאטריה ישבתי לכתוב מתודה ייחודית משלי – אימון למצבי הרוח.

ייחודה של מתודה זו היא שהיא מתייחסת לכל רבדי החיים ואינה שמה את כל כובד המשקל על נושא אחד בלבד.
תרופות, שינה, משפחה, תעסוקה, תרבות פנאי, קריירה, זוגיות, מסגרת, חברה, תזונה, פעילות גופנית, שינויי חשיבה, טראומות, חלומות, יצירתיות כל אלו ועוד מקבלים ביטוי בתהליכים אינטנסיביים של התפתחות אישית וצמיחה.

אימון למצבי הרוח ככלי ריפוי חדשני מביא לידי ביטוי את כל הידע המקצועי והניסיון שצברתי במהלך השנים, קבוצות התמיכה ושלל שיטות טיפול עדכניות.
העיקרון המנחה הוא: אפשר לחיות בצורה טובה ומאוזנת ולא לוותר על דבר.

במקרים רבים אני משתף מטפלים נוספים או פסיכיאטרים שעובדים באחד ממרכזי מאניקר על מנת להעניק למטופל את חווית הטיפול הטובה והמדויקת ביותר.
בשנים באחרונות התחלתי להכשיר גם מתמודדים נוספים ללכת בדרכי ולעבור קורסים והכשרות לליווי טיפולי, חונכות ואימון למצבי הרוח.

אני רואה בדרך זו שליחות ולעיתים הצלת חיים ומשפחות שלמות.
אני מזמין אתכם ליצור קשר ולהיעזר בידע והניסיון שלי ושל מרכז מאניקר שעשוי לעשות את ההבדל.

העיקר הבריאות,
ערן רענן
050-9220022

 

צרו קשר



    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

    אל תהסס לבקש עזרה אנחנו כאן כדי לעזור